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Popular and/or prestigious? Measures of scholarly esteemYING DING; CRONIN, Blaise.Information processing & management. 2011, Vol 47, Num 1, pp 80-96, issn 0306-4573, 17 p.Article
WARS, PRESIDENTS, AND POPULARITY THE POLITICAL COST(S) OF WAR RE-EXAMINEDGEYS, Benny.Public opinion quarterly. 2010, Vol 74, Num 2, pp 357-374, issn 0033-362X, 18 p.Article
Princess Diana's celebrity in freeze-frame : Reading the constructed image of Diana through photographs = La célébrité de la Princesse Diana et le papier glacé : Déchiffrer l'image construite de Diana au travers des photographiesBRAUER, L; SHIELDS, V. R.European journal of cultural studies (Print). 1999, Vol 2, Num 1, pp 5-25, issn 1367-5494Article
Sociometry as a method for investigating peer relationships: what does it actually measure? = La sociométrie comme méthode d'évaluation des relations entre pairs : que mesure-t-elle en fait ?KOSIR, Katja; PECJAK, Sonja.Educational research (Windsor). 2005, Vol 47, Num 1, pp 127-144, issn 0013-1881, 18 p.Article
Is Social Policy Retrenchment Unpopular? How Welfare Reforms Affect Government PopularityGIGER, Nathalie.European sociological review. 2012, Vol 28, Num 5, pp 691-700, issn 0266-7215, 10 p.Article
Military triumph, racial transcendence, and colin powell = Triomphe militaire, transcendance raciale, et Colin PowellKINDER, Donald R; MCCONNAUGHY, Corrine M.Public opinion quarterly. 2006, Vol 70, Num 2, pp 139-165, issn 0033-362X, 27 p.Article
MOGY A VESSEL OF RITUAL IN POST-SOCIALIST HUNGARYPOVEDAK, István.Traditiones - Inštitut za slovensko narodopisje, Ljubljana. 2012, Vol 41, Num 1, pp 147-158, issn 0352-0447, 12 p.Article
Talking to Bowie fans : Masculinity, ambivalence and cultural citizenshipSTEVENSON, Nick.European journal of cultural studies (Print). 2009, Vol 12, Num 1, pp 79-98, issn 1367-5494, 20 p.Article
A group recommender for movies based on content similarity and popularityPERA, Maria S; NG, Yiu-Kai.Information processing & management. 2013, Vol 49, Num 3, pp 673-687, issn 0306-4573, 15 p.Article
L'image de Gaston d'Orléans: entre mémoires, fiction et historiographie = Gaston d'Orléans's image: between memories, fiction and historiographyGATULLE, Pierre.Revue d'histoire moderne et contemporaine (1954). 2012, Vol 59, Num 3, pp 124-142, issn 0048-8003, 19 p.Article
A Cultural History of CelebrityBARRY, Elizabeth.International journal of cultural studies (Print). 2008, Vol 11, Num 3, issn 1367-8779, 128 p.Serial Issue
MÉDIATISATION DE L'ÉCONOMIE ET FABRICATION DE LA POPULARITÉ DU PRÉSIDENT FRANÇAIS (2007-2010) = MEDIA COVERAGE OF THE ECONOMY AND PRESIDENTIAL APPROVAL IN FRANCE (2007-2010)GERSTLE, Jacques; FRANCOIS, Abel.Revue française de science politique. 2011, Vol 61, Num 2, issn 0035-2950, 249-281, 380 [34 p.]Article
Du populaire au populisme ? Idéologie et négociation des valeurs dans la presse people française : L'information-people. La célébrité racontée par la presseDAKHLIA, Jamil.Communication - Université Laval. Département d'information et de communication. 2009, Vol 27, Num 1, pp 66-83, issn 1189-3788, 18 p.Article
Structure et fonctionnement du champ musical en GrèceHALARI, Marie.Regards sociologiques (Strasbourg). 2007, Num 33-34, pp 69-84, issn 1164-0871, 16 p.Article
Popularité et scepticisme : Opinions contrastées sur les médicaments : Cultures et médicaments = Popularity and scepticism: Contrasting views about medical drugs : Culture and pharmaceuticalsVAN DER GEEST, Sjaak; WHYTE, Susan Reynolds.Anthropologie et sociétés. 2003, Vol 27, Num 2, pp 97-117, issn 0702-8997, 21 p.Article
A Contemporary Legend from Italy = Une légende contemporaine d'ItalieSIPORIN, Steve.Journal of folklore research. 2008, Vol 45, Num 2, pp 171-192, issn 0737-7037, 22 p.Article
« Dans le monde de la BD, la frontière entre les genres est peut-être moins étanche qu'ailleurs » : LA BANDE DESSINEE ART RECONNU, MEDIA MECONNULE PONTOIS, Sandrine; GIROUD, Frank.Hermès (Paris. 1988). 2009, Num 54, issn 0767-9513, 59-62, 250, 251 [6 p.]Article
PARLER AU NOM DE PUBLICS: Sociologie des prétentions à représenter de célébrités américaines dans le contexte de la guerre en Irak = Speaking in the name of audiences: Sociologyof American celebrities' claims to represent in the context of the Iraq WarROUSSEL, Violaine.Sociétés contemporaines (Paris). 2009, Num 74, issn 1150-1944, 49-72, 167 [25 p.]Article
Popularidade e economia no semipresidencialismo portuguêsGRAMACHO, Wladimir.Análise social. 2008, Num 188, pp 531-550, issn 0003-2573, 20 p.Article
Etes-vous populaire sur le web = Are you popular on the web?ANDRIEU, Olivier.Technologies internationales (Strasbourg). 2002, Num 83, pp 37-40, issn 1165-8568Article
Le diable dans la culture populaire mexicaineSCHNEIDER, L. M.Colloque international. 1996, pp 483-504Conference Paper
The association between valuing popularity and relational aggression: The moderating effects of actual popularity and physiological reactivity to exclusionSHOULBERG, Erin K; SIJTSEMA, Jelle J; MURRAY-CLOSE, Dianna et al.Journal of experimental child psychology (Print). 2011, Vol 110, Num 1, pp 20-37, issn 0022-0965, 18 p.Article
Cyber-victimization and popularity in early adolescence: Stability and predictive associationsGRADINGER, Petra; STROHMEIER, Dagmar; SCHILLER, Eva Maria et al.The European journal of developmental psychology (Print). 2012, Vol 9, Num 2, pp 228-243, issn 1740-5629, 16 p.Article
THE FEY EFFECT: YOUNG ADULTS, POLITICAL HUMOR, AND PERCEPTIONS OF SARAH PALIN IN THE 2008 PRESIDENTIAL ELECTION CAMPAIGNBAUMGARTNER, Jody C; MORRIS, Jonathan S; WALTH, Natasha L et al.Public opinion quarterly. 2012, Vol 76, Num 1, pp 95-104, issn 0033-362X, 10 p.Article
Girls make sense : Girls, celebrities and identitiesDUITS, Linda; VAN ROMONDT VIS, Pauline.European journal of cultural studies (Print). 2009, Vol 12, Num 1, pp 41-58, issn 1367-5494, 18 p.Article